Wednesday, April 3, 2013

Tyttebærtur

Utfordring nr #7 hos YouDo handler om å bruke stempler og jeg er en som bruker stempler utelukkende som bakgrunnsstempler, de er aldri i front. Jeg stempler litt her og der og ofte litt på måfå og så plasserer jeg lagrene mine oppå, noen ganger havner de litt mer over enn jeg hadde tenkt, men det går da også å stemple litt mer. Det er bare gøy å tenke sånn ca, men jeg måler ALDRI opp noe. Jeg bruker ikke fuskestreker for stempling og blir det "feil" så gjør ikke det noe.

Denne layouten laget jeg på hytta i påsken og hadde veldig begrenset med utstyr med meg, så mange av layoutene i uken framover har mange av de samme dekorasjonene..... 


7 comments:

  1. Herlig lo med flott stempling og flotte farger!
    Ha en fin kveld :o)

    ReplyDelete
  2. ooow! What a lovely picture!!!!!!!!!!!! So cute little cutie in this hat! :) Love the layout!

    ReplyDelete
  3. Deilig med rødt som kontrast, altså.. Det digger jeg!
    Har blitt veldig glad i stilen din, og du inspirerer!

    ReplyDelete
  4. Love the color scheme! Awesome page!

    ReplyDelete
  5. Jag gillar din stil! Tack för bidraget./Monica

    ReplyDelete
  6. Snygt stämplat och härlig lager på lager design ♥ tack för ditt bidrag

    ReplyDelete