Sunday, April 14, 2013

Inspirerende helg

Har vært på en veldig inspirerende Casa-treff i helgen hvor jeg har blitt inspirert og kanskje også har inspirert andre til å gå uten for komfortsonen sin. Takk alle sammen for en fin helg ! Jeg har brukt ulike fargeprodukter enn jeg ofte gjør i helgen og gjort ting på en litt annen måte, og jeg har hatt det gøy. Resultatet ble 5 layouter, 2 påbegynte bakgrunner og 2 kit.

Her er den første layouten jeg laget.  Den gjorde jeg med masse hyggelige casadamer stående rundt meg for å se hvordan jeg tenker og gjør når jeg lager layout.  Utgangspunktet mitt (som de ikke visste..) var en Skissedilla skisse #205. Papirene er fra Fancy Pants - Trend Setter.



Her er skissen

6 comments:

  1. WOW! Awesome layout, I love your layering and gorgeous photos.

    ReplyDelete
  2. Adorable - Your layout is amazing!

    ReplyDelete
  3. Digger alle lagene og ikke minst fargene.
    Herlig!
    Takk for at du deltar!

    ReplyDelete
  4. Hei - og takk for et koselig scrappetreff. Tusen takk for alle tips, og gratise kurs:)
    Du er bare rå - digger denne LO'n, men det er jammen ikke lett å kopiere - for du er super dyktig:)

    ReplyDelete
  5. Beautiful Work!! Love all of those layers!

    ReplyDelete