Saturday, April 20, 2013

Gode nyheter

Hektiske siste uker. Har vært på to scrappetreffer og i helgen har jeg hatt demo med mixed media produkter på Gode Minner i Tønsberg.    Mest har jeg vært produktiv på treffene og ut av det har det kommet en del hyggelige ting :)'

Bilde: INSPIRASJONSLØRDAG OG SALG! I morgen har vi en flott demo i butikken fra kl. 12.00 der du garantert vil lære noe nytt! Vi har fått inn mange nye spennende produkter som skal vises fram :-) Vi kjører også salg denne dagen. -15% PÅ ALLE VARER I BUTIKKEN!

Blant annet har jeg vunnet et GDT kit hos YouDo på deres påskecrop (gjorde layoutene på fjellet og ved siden av den andre vinneren Ulrika Wander i Stockholm...)

Tidligere i Uken ble jeg ukens vinner på Skissedilla #205 med denne layouten



Jeg vant for et par uker siden også mars utfordringen til Once Upon a sketch med min brune layout fra Papirdesign.


Mye annet spennende har jeg også på gang. Dere kan forvente å se meg noen nye og spennende steder i mai... Sier ikke mer...

3 comments:

  1. Gratulerer så masse:) LO'ene er jo bare helt rålekre.
    Håper det gikk bra på demoen din.
    Spennende å se hva som skjer i mai....:)

    ReplyDelete
  2. Очень выразительные странички !

    ReplyDelete
  3. Grattis. Toppen fina s härligt med all inspiration även om jag tyvärr kommenterar för sällan.

    ReplyDelete