Saturday, December 1, 2012

Desemberalbum

Jeg hadde en sneak peak på en av sidene mine til min aller første utgave av DD.  Jeg kommer ikke til å lage en amerikansk som slutter den 25, min kommer til å vare heeeele desember. Har laget plastlommer til alle dagene og jeg kommer til å binde det sammen når det er ferdig, men det blir finere  å fotografere det for seg og ikke i plastlommene.

Har brukt Pink Paislee produkter og Crafters Workshop stensiler og Distress Ink.


Første desember. Da er det JULEKALENDERÅPNING !


9 comments:

  1. This is gorgeous, I love all the layers!

    ReplyDelete
  2. Beautiful work girl love all the pretty layers!

    ReplyDelete
  3. I like your style men det vet du ju redan;o)Härligt att du kan vara med enda från Norge.

    Ha det bäst

    ReplyDelete
  4. Fint du har gjort!! Hoppas alltär bra med er. Ha det gott!

    ReplyDelete
  5. Så snyggt! Kul att du hänger med på December Daily :)

    ReplyDelete
  6. Snyggt Christin =) Å skoj att se dig hos oss i vår December Daily =)

    Kramiz Maja

    ReplyDelete
  7. Harmoniskt och jätte vackert.

    ReplyDelete