Sunday, December 9, 2012

Nissefest

Først i dag fikk jeg satt meg ned og laget noe til Hobbyworlds adventsutfordring. Har man først vært med på den første så får jeg henge meg på resten.   Bra jeg ikke er en så veldig treg scrapper.

Jeg har laget en layout fra forrige ukes nissefest.  Minner meg på hvor utrolig fort denne måneden går og at jeg knapt har rukket å ta noen bilder. I helgen har barna vært hos mormor og bestefar.



Her er utfordringen:

I den här andra adventstävlingen vill vi att du skapar ett alster utifrån inspiration du får av Viktor Rydbergs dikt "Tomten"
Midvinternattens köld är hård,
stjärnorna gnistra och glimma.
Alla sova i enslig gård
djupt under midnattstimma.
Månen vandrar sin tysta ban,
snön lyser vit på fur och gran,
snön lyser vit på taken.
Endast tomten är vaken.
Du väljer själv vilket sorts alster du vill bidra med.

3 comments:

  1. Nydelig! Dette bakgrunnsarket passet bare så bra til dette bilde! Nydelig pyntet - herlig med snøstjernen med buttonen og med hyssingen, flott stemplet :o)
    Ha en fin kveld :o)

    ReplyDelete