Thursday, October 15, 2009

Inspirasjon

Dessverre blir det ingen Ö-vikstreff på meg denne gangen heller. I fjor höst hadde jeg ikke kommet med på verken forum eller i studiesirkelen så da misset jeg påmeldingen med en uke. I våres var jeg sliten og gravid og nå syntes jeg det var for langt å ta med meg A, som er 1,5 måned snart for å dra på scrapbooktreff og bo på hotell. Hadde ikke värt noe hyggelig å bo på vandrerhjem og holdt alle sammen våkne om natta.


Har hatt litt inspirasjon for tiden. Jeg har begynt på flere utfordringer for oktober. Den förste er Tingturas oktober utfordring.
Jeg har också begynt på Nettans oktoberutfordring. Her kan du se skissen for denne måneden.

Den tredje jeg har kommet igang med er Pyssellyckans utfordring for oktober. Her er jeg med på bilde til og med. Ikke ofte jeg scrapper bilder av meg selv, men denne gangen hadde jeg lyst.


Det fjerde jeg holder på med er fra Stellas.nu. Hmm. Kom på at temaet skulle väre höst, og det hadde jeg visst glemt å skrive på ut arket mitt. Da får jeg vel gjöre den om.


No comments:

Post a Comment