Tuesday, April 17, 2012

Fun loving girl featured på Crate Papers blogg

Ble så glad når jeg så Liliths tråd i Nook forumet i går - at min layout var en av de utvalgte på Crates Papers April Color Challenge. God slutt på en ellers ganske stressende dag hjemme med Troy og Anea i går.  Det er ikke enkelt å väre hjemme når tankene går till jobb og haugen med jobb som bare samler seg på, har tross alt bare 8 arbeidsdager igjen her i Umeå.


Har brukt material fra mange ulike Crate Paper serier: Random, Storyteller, Emmas shoppe, Paper Heart, Toy box.  Den svarte under bildet er en AMerican Craft stempel - Jared. 

Passer samtidig på å takke Scraproom for den fine Distress tools fra Ingvild Bolme som jeg har vunnet. Fikk ENDELIG hentet den der vi kan hente ut DHL pakker i dag.

Hva annet spennende med scrapbooking har hendt de siste dagene da. Jo, JEG er med på shortlisten til My Scrapbook Nook om å bli ny DT der. Er i celebert selskap i hvertfall - masse kjempeflinke scrappere, så det er bare å holde fingrene for meg. Nå er Anea frisk så jeg håper på litt scrapping i de närmeste dagene, i dag ble det nemlig ingenting.

7 comments:

  1. wow ! I'm totally in love with your work, thanks for sharing :-)

    ReplyDelete
  2. I just saw your layout on Crate Paper and had to find you! I was excited to see that you are in Sweden! Even though I'm American, I live in Copenhagen with my husband and kids and am always on the hunt for fellow scrapbookers in this region. I'm so happy to have found you! Best wishes!

    ReplyDelete
  3. Denna är så läcker!! Gillar massor =)

    ReplyDelete
  4. yeah I saw your page on FB and Waou :) love it ... and love this collection

    ReplyDelete
  5. Oh my goodness- SO cute! Love this!

    ReplyDelete
  6. I adore this layout! Congrats on being featured at Crate and making the short-list at the Nook!

    ReplyDelete