Friday, June 18, 2010

Spennende

I kveld avslöres hvem som vinner i Scrap & Trycks CC og i morgen presenteres vinnerne i Stellas Superduper 2.. Klarer jo nesten ikke å konsentrere meg om å scrappe i dag. Klarte til og med å stikke meg selv i fingeren med en nål, så nå har jeg plaster på pekefingeren...  Resultat av det blodige mötet med nålen blir forhåpentligvis klart senere i dag.

I dag har svensk scrapbooking sluppet sine CC utfordringer. Masse spennende ting der også.. Hvordan skal jeg rekke alt - vil jo gjöre noen månedsutfordringer også.. Jeg er en altfor lite effektiv scrapper. Det tar meg först evigheter av tid for å bestemme meg for bilder og papir og så må jeg jo tenke ut hvordan jeg vil ha det, må söke litt inspirasjon...  Det er derfor sjelden det blir mer en en LO per kveld. 

No comments:

Post a Comment