Wednesday, January 9, 2013

Gode Minner + meg = Sant

For en stund siden fikk jeg spørsmål om jeg ville være i teamet til Gode Minner i Tønsberg. Det ville jeg gjerne ! Med tanke på at det ikke akkurat er overflod av scrappebutikker i Buskerud og med foreldre på Tjøme så føltes det ganske naturlig.

Så før jul fikk teamet en liten oppgave - å tolke en skisse og her er min layout.


-----------------

Noen andre hyggelige ting sånn når jeg først skriver et innlegg for jeg har nemlig vunnet litt :)

Først. Once upon a sketch desember utfordring med denne layouten.



-----------------


Deretter vil jeg takke KristinL for at jeg har vunnet hennes candy i bloggen (som påminner meg at jeg skal trekke min egen topp 10 liste vinner...)

-----------------

(og sånn helt til slutt - ikke glem å ta en liten kikk på alle nyhetene til Pink Paislee, noe kan bli ditt !!)


Cottage Farm

Hope Chest 

4 comments:

  1. WOW, så nyyydelig LO! Gratulerer så masse med plass på teamet til Gode Minner! Det har du fortjent!
    Elsker den blå LO'en din! ♥ Den er kanonlekker, med alle lagene samlet på midten!
    Ellers var det litt av noen lekkersaker fra pink paislee!! ♥

    ReplyDelete
  2. De där gemen med änglavingar var underbara...precis vad jag skulle behöva just nu...men men

    ReplyDelete