Friday, January 25, 2013

Adorable sweetheart

Vår 3 åring er for det meste veldig glad og fornøyd, med unntak når jeg står og lager mat og når jeg ikke er den som skal legge henne, da er det høylytte protester. Hun har i det siste begynt å nekte å bli tatt bilde av, så det er bra jeg har noen fra før av å ta av...


Har brukt Crate paper papir for det meste og litt Glitz, KaiserCraft, MarinnneDesign og 7gypsies og Studio Calico stempler, Bingostencil fra Crafters Workshop.

Bling fra Zva Creative


10 comments:

  1. Hon är sååå söt, jasså har hon kommit in i en period av att inte vilja vara med på foton..*suck* De får dom då och då, så det gäller att passa på att ta foton när man får...

    Jättefin LO och en Härlig kombo av färger.

    ReplyDelete
  2. Hun var iallefall bedårende på dette bildet. Kjempeflott lo - stilig med bingostensilen :o)
    Ha en flott helg :o)

    ReplyDelete
  3. Vakker vakker vakker!! Fantastisk altså!! :)

    ReplyDelete
  4. Superläcker =) Älskar alla dina lager av papper.

    ReplyDelete
  5. Gurimeg så lekker!! Vet jeg har sagt det før, men du fortjener virkelig å høre det igjen. Jeg bare elsker stilen din. Alle lagene med farger, mønster og pynt. Vakkert!! Og jeg blir veldig inspirert av din scrappeglede.

    Ønsker deg en finfin lørdag!!

    ReplyDelete
  6. Love this layout! It went directly into my my favourites pile!!

    ReplyDelete
  7. Underbar! Älskar alla papper, färger och detaljer :)

    ReplyDelete
  8. wow for en fantastisk innholdsrik og flott side!! Du er virkelig en mester med detaljer!

    ReplyDelete
  9. Återigen sitter jag och studerar varje detalj och räknar lager och analyserar... det är verkligen fantastiskt fint hantverk!
    Min snart-tre-åring är dessvärre helt hopplös att ha att göra med - massor av trots och ilska. Däremot vill han gärna och ofta fotograferas... go figure :-/...

    ReplyDelete