Monday, November 5, 2012

Huske

Ny uke, denne gangen kanskje uten jobbintervjuer.... Siden jeg søker jobb i staten så tar det sin lange tid fra intervju til tillsettingsråd, noen har jo ikke møte oftere en en gang i måneden. Vel vel, jeg er tålmodig, og håper at noen vil ha meg. Neste planlagte intervju er i hvertfall neste mandag og jeg har faktisk allerede begynt å forberede meg og glede meg. Eller gruglede meg, for det er alltid veldig nervøst å møte opp på et nytt sted. Cocoa Daisy har jo hatt cc, og jeg gjorde faktisk hele 9 av utfordrdingene. Satt jo på treff i Tønsberg og lagde layouter, hadde med meg Ipad og surfet gjennom Iphonen med bluetooth. Iphonen fikk stå til lading hele dagene (og jeg glemte den igjen over natten...) Dette er til utfordring 14.

Har sneket inn litt Zva Creative bling og endelig kommet i gang med å bruke nye Freckled Fawn washi tape. Dere har vel sett pilene ???

 

1 comment:

  1. Nydelig! Nydelig med alle lagene, flott sjablongbruk og herlig med den lange rekken med bilder :o)
    Ha en flott uke :o)

    ReplyDelete