Sunday, June 6, 2010

På gang med Stellas superduper2

Har kommet igang med to LOer till Stellas Superduper2, har også ideer for en tredje, men den fjerde har jeg litt mer problemer med....  Er så pysete når det gjelder å klippe i papir med veldig sterke farger.  Får jeg tid denne uken skal jeg også sette meg med noen utfordringer i listen min for nå er jo heldigvis kurset mitt ferdig.  Nå skal det endelig bli pysseltid på dagtid og kveldstid. Tirsdag, onsdag og fredag er jeg hjemme denne uken.  Skal forsöke å unngå å sjekke mail på formiddagen så det blir pysseltid hele perioden når Anea sover. Trenger litt avkopling i mitt lille rom etter hardkjöret og nå kaotisk helg.  Har i det minste fått tak i fotopapir på Expert. Tok med meg Troy for å handle litt og for å få han til å sove litt i bilen på vei hjem. Da ville han få litt sövn, men ikke for mye.

No comments:

Post a Comment